අපේ කණ්ඩායම අලුත්. ඒ වගේමයි සමහර
දේට ආධුනිකයි. විශේෂයෙන් මේ වගේ ගමනක් මීට කලින් ගිහින් තිබුනේ නැහැ. ඒ වුනාට
අභියෝගය ජය ගන්න විවිධ උපක්රම අපි පාවිච්චි කලා.
අපිට තිබුන ලොකුම අභියෝගය තමයි
කාලය කලමණාකරණය කර ගැනිම. ඒ වගේම අවශ්ය දත්ත එකතු කර ගැනිම. මුලු ගමන කිලොමීටර
1600 කට වැඩියි. ඒ දුර යන්න අපිට තිබුනේ දින තුනයි. ස්ථාන 50 ක පමණ සංචාරය කලා.
වාහනය වුනේ ඇල්ටෝ 800 වර්ගයේ
මොටර් රථයක්. මෝටර් රථයේ වයිෆයි රවුටරයක් සවි කරලා තිබුනා. සම්බන්ධතාවය dialog
4g. ගමනෙන් අඩකට ටිකක් වැඩියෙන් විතර අපිට 4g ආවරණය තිබුනා. ඒත් අපිට ලැබුන ඉඩන් වැඩ ගත්තා. කාර එකේ usb පෝට් තුනක් තියන චාජරයක් තිබුනා. ඒකේ විශේෂත්වය තමයි වාහනයේ යතුර ක්රියාත්මක
කරන්නේ නැතිව වෙනම ස්විචයකින් ක්රියා කරනවා. ඒ හින්දා උපකරණයක් චාර්ජ් කර ගන්න
පුලුවන් වුනා අපි වාහනයෙන් පිට ඉන්න වෙලාවෙ වුනත්.
අපි ගාව තිබුන උපකරණ කමයි, Nikon
d5200 කැමරා 2 යි. 18-55mm, 70-300mm ලෙන්ස්,
ස්මාර්ට් ෆෝන් 4 යි, ටැබ් 01 යි, ලැප්ටොප් 01 යි. අපේ ගමනේ දි පින්තූර ගන්න එක
වැඩිපුරම කලේ තරිදු. එයා කැමරා දෙකට 18-55, 70-300 ලෙන්ස් දෙක දාගෙන කැමරා දෙක
උරිස් දෙකේ එල්ලගෙන බොහොම හැගීමෙන් වැඩේ කලා. මේ වගේ ගමනකට කැමරා දෙකක් තියෙන්නම
ඹ්නේ. ඈත තියෙන දෙයක් ලං කරලා ගන්න එක ලෙන්ස් එකකුයි, විශාල ප්රදේශ ගන්න ඹ්නේ
වුනාම තව ලෙන්ස් එතකුයි විදියට. එයා වැඩේ
හැගීමෙන්ම කරන හන්දා මං ඒකට හරස් වෙන්නේ නැතිව හිටියා. දවල් කෑමට නතර කරන වෙලාවට ඒ
කඩේට කතා කරලා කැමරා බැටරි චාර්ජ් කර ගන්න වැඩෙත් අමතක කරන්නේ නැතිවම එයා කලා.
ගමනේ පින්තූර FB දාන වැඩෙයි, fb live video දාන වැඩෙයි, යූ ටියුබ් upload කරන වැඩෙයි කලේ
සසිදු. ඒ වගේම එයා තමයි ගූගල් මැප් එක බලාන තැන් වලට පාර කිව්වේ.යන ගමන් වීඩියෝ
කරන වැඩෙත් කලේ සසිදුමයි. එතකොට අපේ අරුණ. එයා තමයි ගමන පුරාවටම ගමන වාර්තා කලේ.
සියලුම ස්ථාන කල කී සියලුම දේවල් දිනය වෙලාව තැන එක්ක එයා පොතක ලිව්වා. අරුණ අයියට
කිසිම දෙයක් ලියන්න කියලා මතක් කරන්න ඹ්නේ වුනේ නැහැ. අපි කියන කොටත් එයා ඒක ලියලා
ඉවරයි.
ගමනෙන් හතරෙන් තුනකට වැඩියෙන් වාහනේ පැදෙව්වේ මම. නොදන්නා පැති වල යනකොට
අමාරුවේ වැටෙන්නේ නැති වෙන්න ඒක කරන්න අපි පටන් ගන්න කොටම කතා වෙලයි තිබුනේ. වේග
සිමා නාගරික 50 පිට 70 සීමා කිසිම තැනක වැඩි කලේ නෑ. හැබැයි සමහර වංගු සහිත අතුරු
පාරවලදිත් 70 සීමාවටම ගිය හින්දා පිටිපස්සේ සීට් එකේ විසිවෙන පෙරලෙන සද්ද නං
ඇහුනා. තනි ඉරේදී, කහ ඉරේදී ඉස්සර කලේ නැහැ කොහොමට වත්ම. ඒ හින්දා පොලිසියෙන්
කරදරයක් නැතිව ගමන සම්පූර්ණ කරන්න පුළුවන් වුනා. නතර කරන තැන් වල වීඩියෝ කලේ මම.
සමහර තැන් වලදි සසිදු ඒවට උදව් කලා.
එහෙම එක එක් කෙනා විශේෂ වුනාට
හැමෝම හැම දේම ටික ටික හරි කරන්න ඹ්නේ කියන එකගතාවෙන් තමයි අපි හිටියේ. ඒ දේත් ඒ
විදියටම වුනා. ගමන පුරාවටම කාටවත් නිදහසක් තිබුනෙම නැහැ. රෑ දෙකේදි පැය කීපයක්
නිදා ගත්තු කාලේ ඇරෙන්නට . හැමෝම දිගටම වැඩ කලා. කොහොම හරි ගමන ඉවර වෙනකොට අපි ලග
පිටු 80 පොතක් පිරෙන්න විස්තර ලියපුවා තිබුනා. පින්තූර 2000 ක් විතර තිබුනා. 15gb
විතර වීඩියෝ.
දැන් ඉතින් ඒ තරම් මහා දත්ත ගොඩ
සකස් කරලා වාර්තාවක් සකසන්න අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඒවා සමග ඉදිරියේදි හමුවෙමු.
පින්තූර තියෙන්නේ අපි වැඩ කරපු හැටි.
පලමු පින්තූරේ දැක්කාම හිතෙන්නේ කාර් එක වමෙන් පදවන එකක් කියලා
ReplyDeleteමිරර් ඕන් කරලා සෙල්ෆි එක ගහල තියෙන්නෙ😁
Deleteඕක ට්රිප් එකක්යැ. වාර්තාවක් ලියන්න කාර් එකක ගිහිල්ල නෙහ්. හැක්.
ReplyDeleteනිකම්ම වාර්තාවක් නෙවෙයි, දේශාඨන වාර්තාවක් එලි දැක්වේවි ඉදිරියේදී
Delete